آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

  • ۰
  • ۰

مفاهیم اصلی ریاضی که هر دانش آموز یازدهم باید بداند
با این وجود ، دانش آموز از هر چه سطح استعداد در ریاضیات برخوردار باشد ، لازم است که او سطح مشخصی از درک مفاهیم اصلی این رشته از جمله مفاهیم مرتبط با جبر و هندسه و همچنین آمار و ریاضیات مالی را نشان دهد.

در جبر ، دانش آموزان باید بتوانند اعداد ، توابع و عبارات جبری واقعی را شناسایی کنند. تدریس ریاضی یازدهم معادلات خطی ، نابرابری های درجه اول ، توابع ، معادلات درجه دوم و عبارات چند جمله ای را درک کنید. چند جمله ای ها ، عبارات منطقی و عبارات نمایی را دستکاری کنید. شیب یک خط و میزان تغییر را نشان می دهد. از خصوصیات توزیعی استفاده و مدل سازی کنید. درک توابع لوگاریتمی و در بعضی موارد ماتریس ها و معادلات ماتریس. و استفاده از قضیه باقی مانده ، قضیه فاکتور و قضیه ریشه منطقی را تمرین کنید.

دانش آموزان در دوره پیشرفته پیش حساب باید توانایی بررسی توالی ها و سریال ها را داشته باشند. خواص و کاربردهای توابع مثلثاتی و معکوس آنها را درک کنید. از بخشهای مخروطی ، قانون سینوس و قانون کسینوس استفاده کنید. معادلات توابع سینوسی را بررسی کنید و توابع مثلثاتی و دایره ای را تمرین کنید.

از نظر آماری ، دانش آموزان باید بتوانند داده ها را به روش های معنی دار جمع بندی و تفسیر کنند. احتمال ، رگرسیون خطی و غیرخطی را تعریف کنید. فرضیه های آزمون با استفاده از توزیع Binomial ، Normal ، Student-t و Chi-square. از اصل شمارش اساسی ، تغییر مکان ها و ترکیبات استفاده کنید. توزیع های احتمال نرمال و دوجمله ای را تفسیر و اعمال کنید. و الگوهای توزیع نرمال را شناسایی کنید

https://riazirokhat.com/eleventh-grade-math-package/

https://www.khanacademy.org/math/in-in-grade-11-ncert

  • ۹۹/۱۰/۲۲
  • سینا قمصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی