آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

  • ۰
  • ۰

پایه یازدهم در ایالات متحده

کلاس یازدهم ، یازدهم و برای بعضی از کشورها ، پایه نهایی مدارس متوسطه است. دانش آموزان از 15 تا 17 سال بسته به کشور بستگی دارند.

 

در ایالات متحده ، بسیاری از دانش آموزان در نیمه دوم سال یازدهم خود در آزمون استدلال SAT و / یا ACT شرکت می کنند. به طور معمول در این سال ، دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در مراکز آموزش عالی هستند ، تقریباً در قسمت دوم همان سال جستجو می کنند.

 

در ایالات متحده ، یک دانش آموز در این کلاس نیز ممکن است به عنوان یک دانشجوی ارشد معرفی شود.

 

دانشجویان ریاضی معمولاً جبر II را می گذرانند ، اما کلاسهایی مانند مثلثات یا پیش حساب در بعضی از مواقع برای دانش آموزانی که مایل به گذراندن کلاسهای ریاضی در سالهای بالاتر هستند ، ارائه می شود. بسته به مکان ممکن است ترکیبی از هر یک از موضوعات ذکر شده وجود داشته باشد. اگر پیش شرط لازم برای دوره های پیشرفته تر که در بالا ذکر شده را ندارند ، ممکن است دوره های آسان تری مانند جبر I و هندسه را نیز بگذرانند.

 

در کلاس انگلیسی ، یک برنامه درسی مقدماتی کالج شامل ادبیات آمریکایی نیز می شود. اغلب ، ادبیات انگلیسی (که به آن ادبیات انگلیس نیز گفته می شود) در سال اول دبیرستان تدریس می شود.

 

  • ۹۹/۱۲/۱۶
  • سینا قمصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی