آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

  • ۰
  • ۰

ریاضی یازدهم

من توضیح می دهم که این واحد نحوه استفاده از یک ابزار مشترک ریاضی برای سازماندهی داده ها برای تجزیه و تحلیل را توسعه می دهد. این ابزار ماتریس نامیده می شود. من اکنون تعریف ماتریسی را برای مطالعه به دانشجویان می دهم. امروز دانش آموزان تعریف را به صورت جداگانه می خوانند و آنچه را که نمی فهمند یادداشت می کنند.

 

بعد از چند دقیقه ، دانش آموزان را وادار کردم ریاضی یازدهم در مورد تعریف با گروههایشان بحث کنند. من حرکت می کنم و به آنچه دانشجویان در مورد تعریف در مورد آنها بحث می کنند گوش می دهم. این گروه ها باید سعی کنند و به س questionsالاتی که اعضا ذکر کرده اند پاسخ دهند. اگر کسی نتواند به س answerال پاسخ دهد ، س theال برای تعیین پاسخ به کلاس آورده می شود. دانش آموزان اغلب با اصطلاح آرایه دست و پنجه نرم می کنند. دانش آموزان همچنین ممکن است با علامت گذاری برای ماتریس اشتباه بگیرند.

 

https://site-3600689-723-4342.mystrikingly.com/

  • ۹۹/۱۱/۲۵
  • سینا قمصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی