هنگامی که گروه ها 3-4 دقیقه صحبت کردند ، من کلاس را دوباره جمع می کنم. من به طور تصادفی یک گروه را انتخاب می کنم تا ببینم آیا آنها سوالی دارند که نمی توانند به عنوان یک گروه تعیین کنند. از آنجا که ماتریس ها جدید هستند ، یکی از اعضای گروه همیشه یک سوال می پرسد. من سوال را دوباره تکرار می کنم تا مطمئن شوم که سوالات برای همه از جمله خودم روشن است. سپس از گروههای دیگر می خواهم به این س answerال پاسخ دهند. همانطور که تاکنون به بحث گوش داده ام ، ممکن است بدانم کدام گروه پاسخ خوبی دارد ریاضی یازدهم . من ممکن است از آن گروه بخواهم آنچه را که در گروه آنها تصمیم گرفته شده توضیح دهد. هنگامی که دانش آموزان نظر خود را در مورد سوال ارائه دادند ، من اطلاعات را مرتب می کنم و مطمئن می شوم که به درستی پاسخ داده شده است. کلاس تا زمان پاسخ دادن به بیشتر س questionsال ها به پرسش و پاسخ ادامه می دهد.
- ۹۹/۱۱/۲۵