آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

  • ۰
  • ۰

هنگامی که گروه ها 3-4 دقیقه صحبت کردند ، من کلاس را دوباره جمع می کنم. من به طور تصادفی یک گروه را انتخاب می کنم تا ببینم آیا آنها سوالی دارند که نمی توانند به عنوان یک گروه تعیین کنند. از آنجا که ماتریس ها جدید هستند ، یکی از اعضای گروه همیشه یک سوال می پرسد. من سوال را دوباره تکرار می کنم تا مطمئن شوم که سوالات برای همه از جمله خودم روشن است. سپس از گروههای دیگر می خواهم به این س answerال پاسخ دهند. همانطور که تاکنون به بحث گوش داده ام ، ممکن است بدانم کدام گروه پاسخ خوبی دارد ریاضی یازدهم . من ممکن است از آن گروه بخواهم آنچه را که در گروه آنها تصمیم گرفته شده توضیح دهد. هنگامی که دانش آموزان نظر خود را در مورد سوال ارائه دادند ، من اطلاعات را مرتب می کنم و مطمئن می شوم که به درستی پاسخ داده شده است. کلاس تا زمان پاسخ دادن به بیشتر س questionsال ها به پرسش و پاسخ ادامه می دهد.

 

https://virgool.io/@sinaghamsari93/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-zda4t5lyegck

  • ۹۹/۱۱/۲۵
  • سینا قمصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی