آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

  • ۰
  • ۰

برنامه درسی مثلثات دبیرستان
دوره مثلثات یک ترمی Time4Learning به دانش آموزان کمک می کند تا از مهارت های هندسه و جبر خود برای شروع مطالعه مثلثات استفاده کنند. دانش آموزان ملزم به بیان درک با استفاده از مهارت های کیفی ، کمی ، جبری و گرافیک خواهند بود. این دوره قبل از معرفی توابع مثلثاتی و کاربردهای آنها ، با مروری سریع بر روابط مثلث مثلث آغاز می شود. دانش آموزان زاویه ها و اندازه های شعاع ، مثلثات دایره ای و دایره واحد را کشف می کنند. دانش آموزان درک خود را به نمودارهای مثلثاتی گسترش می دهند ، از جمله تأثیرات ترجمه ها و معکوس توابع مثلثاتی. معلمان روی صفحه تئوری ریاضی هر مفهوم را توضیح می دهند و جزئیات مراحل گام به گام هر الگوریتم را توضیح می دهند.

درباره برنامه درسی مثلثات دبیرستان بیشتر بدانید.

رشته های انتخابی ریاضی دبیرستان
علاوه بر دوره های ریاضی دبیرستان که برای دانش آموزان در دسترس است ، آموزش ریاضی نهم ارزان تعدادی انتخاب ریاضی دبیرستان را نیز ارائه می دهد. فارغ از اینکه دانش آموزان به دنبال پیشرفت مهارت های ریاضی خود ، به چالش کشیدن خود با مفاهیم جدید یا تحقق یک هدف شخصی باشند ، دوره های انتخابی ریاضی دبیرستان زیر می تواند کمک کند.

برنامه درسی احتمالات و آمار
برنامه درسی مالی شخصی
گذراندن کلاسهای مختلف ریاضی دبیرستان می تواند دانش آموزان را به خوبی آموزش دهد و به آنها کمک کند مهارتهای مهمی کسب کنند که در دانشگاه و بزرگسالان شاغل به درد آنها می خورد.

 

https://riazirokhat.com/valuable-math-lesson/

  • ۹۹/۱۱/۱۴
  • سینا قمصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی