آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

  • ۰
  • ۰

تعیین کننده

اکنون که دانش آموزان فهمیدند ما در حال توسعه روشی برای یافتن معکوس یک ماتریس هستیم ، من مقدمه مختصر کتاب خود را در مورد تعیین کننده در اختیار دانشجویان قرار می دهم. متن ما به جزئیات چگونگی حاصل از حل یک سیستم معادلات می پردازد ، اما در این مرحله من این اطلاعات را حذف می کنم.

 

در مرحله بعدی ، من قصد دارم چندین ماتریس با Determinant که قبلاً محاسبه شده است ، ریاضی یازدهم به دانشجویان بدهم. من از دانش آموزان می خواهم که به دنبال الگو بگردند و در مورد نحوه محاسبه ماده تعیین کننده بحث کنند. وقتی دانشجویان کار می کنند ، من برای تعیین اینکه چه کسی سهم مثبتی در بحث کلاس دارد ، در گردش خواهم بود. هنگامی که اکثر گروه ها الگویی را کشف کردند ، من از یک دانش آموز (یا دو نفر) می خواهم که نحوه پیدا کردن یک تعیین کننده برای یک ماتریس 2X2 را توضیح دهد.

چگونه در ریاضی یازدهم موفق بشم

من می خواهم اطمینان حاصل کنم که دانش آموزانم روند را درک می کنند ، همانطور که توضیح داده شد ، بنابراین من 3 مشکل را برای دانش آموزان محاسبه می کنم. بعد از اینکه دانش آموزان تعیین کننده را پیدا کردند ، روند و پاسخ را روی صفحه به اشتراک می گذاریم. سپس تعریف کامل کتاب (ص. 2) از یک عامل تعیین کننده برای ماتریس 2X2 را ارائه دادم. من توضیح می دهم که در کلاس ما روی ماتریس 2X2 تمرکز خواهیم کرد ، اما کتاب درسی چگونگی یافتن Determinant را برای ماتریس های مربع دیگر توضیح می دهد.

 

sina93 · Profile · Disqus

  • ۹۹/۱۱/۲۵
  • سینا قمصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی