آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

آموزشی

در اینجا می خواهیم ریاضیات را باهم جلو ببریم

  • ۰
  • ۰

استفاده از ماتریس برای تجزیه و تحلیل داده ها

25 دقیقه

اکنون که دانش آموزان نحوه نوشتن ماتریس را مشاهده کردند ، می خواهم دانش آموزان درک کنند که چگونه می توان از آنها برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کرد. من به دانشجویان یک ماتریس می دهم تا آنالیز کنند. من گروه هایی دارم که برای پاسخگویی به سوالات صفحه کار با هم کار می کنند. پس از چند دقیقه ، گروههای مختلف پاسخهای خود را روی صفحه قرار دادند. هنگامی که پاسخ ها روی صفحه قرار گرفت ، از گروه دیگری می خواهم که نحوه یافتن پاسخ ها را توضیح دهند. استفاده از این روش به اشتراک گذاری به ریاضی یازدهم من فرصتی می دهد تا گروه های مختلفی را در مورد درک سوال ارزیابی کنم.

 

اکنون دانش آموزان با استفاده از Matrices برای تحلیل صفحه کار داده می شوند. این کاربرگ دارای 2 موقعیت مختلف دنیای واقعی است که می توان از ماتریس ها برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کرد. من نمونه هایی را دوست دارم که آنچه دانش آموزان تصور نمی کنند به عنوان مشاغل بزرگ ریاضی (باستان شناسی و جامعه شناسی) باشد. این س questionsالات به دانشجویان این فرصت را می دهد تا ببینند از ماتریس ها در این مشاغل چگونه استفاده می شود. من به دانش آموزان وقت می دهم تا در گروه های خود بر روی صفحه کار کنند. من به بحث ها گوش می دهم و به هر سوالی پاسخ می دهم.

آنچه در رابطه با ریاضی یازدهم باید بدانیم

https://sina-ghamsari.medium.com/%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-98cab8c645c3

  • ۹۹/۱۱/۲۵
  • سینا قمصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی